پارتيشن اداري | قيمت پارتيشن اداري

درب ضد سزقت يكي از مهمترين اجزاي ساختمان است

سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

پارتيشن اداري | قيمت پارتيشن اداري

ديوار كاذب پارتيشنپارتيشن ها ديوارهاي كاذب متحرك و دكوراتيوي هستند كه بيشتر از چوب ( ام دي اف)  و شيشه و يا آلومينيوم ساخته شده و در انواع دوجداره و تك جداره توليد و عرضه مي شوند.در بيشتر فضاهاي اداري و تجاري به دليل كارآيي بالا و نصب سريع و تميز و  قابليت باز و بسته كردن و نصب مجدد ، سبك و امكان توليد در طرح ها و رنگهاي مختلف بسيار پرطرفدارند.

قيمت هاي پارتيشن (ديواركاذب) قيمت فروش و اجراي پارتيشن و ديواركاذب با تمامي پروفيل هاي زير سازي و سازه به همراه پانل پي وي سي از متري متفاوت مي باشد كه اين تفاوت قيمت مربوط به طرح ها و رنگ بندي و كيفيت هاي متفاوت مي باشد.

پارتيشن اداري آلومينيومي به مجموعه پارتيشن‌هايي كه در ساخت آن ها از فريم آلومينيوم استفاده مي شود,  پارتيشن‌ آلومينيومي گفته مي‌شود.اين نوع پارتيشن در طراحي و پارتيشن بندي محيط‌هاي اداري بسيار پرطرفدار ميباشد. زيرا در توليد آن از اسكلت آلومينيوم استفاده شده است كه فلزي سبك و همچنين با استحكام زياد و زيبا ميباشد. اين نوع پارتيشن به دليل رنگ آنودايز از رنگي با كيفيت بالا برخوردار است كه باعث زيباتر كردن محيط اطراف مي شود.
اين نوع پارتيشن ها را مي توان با انواع ديگر تركيب كرد. به عنوان مثال شيشه سكوريت ساده و يا ام دي اف و كركره و… كه مي تواند به زيبايي و كاربرد اين پارتيشن ها بيافزايد. پارتيشن هاي آلومينيومي داراي دو طرح افقي و عمودي مي باشند. در هر دو حالت امكان اجرا در پارتيشن هاي دو جداره و تك جداره وجود دارد.
با بكارگيري از متريال آلومينيوم در ساختار پارتيشن هاي اداري، قيمت اين پارتيشن ها از ساير مدلها بالاتر مي رود. ساختار اصلي پارتيشن هاي اداري اغلب از اسكلت هاي فلزي از جمله آلومينيوم است. علت محبوبيت و پر طرفدار بودن پارتيشن هاي آلومينيومي بخصوص در سازمان ها و ادارات، استحكام بالا در عين سبك بودن است.
جنس فريم استفاده شده در اين پارتيشن ها آلومينيومي بوده و شيشه تك جداره يا دوجداره (بنا به نياز محيط) در اين پارتيشن استفاده ميشود.اين نوع پارتيشن معمولا” در شرايطي كه ابعاد شيشه بزرگ است و ديد بيشتر نياز داريم مورد استفاده قرار مي گيرد.

http://workwood.ir/blog/2/Single-wall-office-partition

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.